Inspirerad!


Så mycket trevligare det låter än att apa efter. Tack för kommentaren, Marlene.
Uppiggad av detta tog jag ett par nya suddbilder idag. Tyvärr blir färgerna inte bra när jag lägger ut dem, måste vara något som jag gör fel. Jag älskar alléer och har gjort så länge jag kan minnas. Har aldrig kunnat låta bli att se in i dem när bilen susar förbi på vägen. Undrar vad som döljer sig i slutet... ett härligt gammalt hus kanske... ett litet slott med tinnar och torn och en gammal damm med näckrosor.... Nu har vi faktiskt en allé som leder upp till bland annat vårt hus. Men huset ligger inte så där mystiskt gömt i slutet utan syns alldeles väldigt väl från vägen. Och det är naturligtvis inte riiiiktigt lika tjusigt. Men nästan.
Dagens allé ligger ett par km från oss och kvalificerar sig, tycker jag, till en i det närmaste perfekt allé med vackra träd, nu i finaste höstmundering, samt en liten krök i slutet som gör den lite extra hemlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0